Mój pomysł polega na dodaniu funkcji w analizie walki pokazującej nam obecny stan hp przeciwnika przy użyciu mikstury życia np. Przeciwnik użył mikstury życia 2 mając 300hp, to by pisało coś takiego: " Przeciwnik użył mikstura życia 2 (300hp)." Moja propozycja ma na celu ułatwienie rozszyfrowania skryptu przeciwnika, poziomu hp ustawionego do leczenia w skrypcie na walkę auto.
--------------------- 1998 2.8L: Supersprint DTM exhaust, Koni "Yellows", H&R Sport Springs, StrongStrut Butt-Strutt, BMC CDA, AA Software
Dużej różnicy raczej to nie robi... bardziej przydałby się przelicznik w walce manualnej. Chodzi o to że najeżdżamy kursorem na np. miksturę życia i w okienku pokazuje się ile będziemy mieli życia po użyciu przedmiotu.
Nie no dajcie spokój nie przerażajcie mnie że w tej grze jest tyle osób "genialnych matematycznie inaczej" że trzeba aż im pomagać w liczeniu do ok 2k przy dodawaniu okrągłej liczby. Naprawdę już nie róbmy tej gry do końca dla niepełnosprytnych.