mam fabryczny immobilajzer w kluczyku.... przekręcam kluczyk i nie świeci się kontrolka od Aku kręci i nie odpala... odczekuje chwile przekręcam kluczyk immo zaskoczył ale nadal brak kontrolki aku tym razem zapalam ale falują obroty i światło pulsuje gaszę silnik czekam chwile i wszystko wraca do normy (D14A3 VI gen 96 rok)
--------------------- 7/ 95 Daytona Violet Lux M3 l B&B Triflow l AA Track Pipe l 540i HFM l #24 Inj l Conforti Chip l Cosmos CAI l ZKW w/ 6000k l ZKW FOG's w/ 6000k l Smoked Euro l Sunbelt Cam's coming soon...
generalnie aku jest mocny i dobry bo jeśli świeci się kontrolka aku a immobilajzer "cichy" to kręci bardzo dobrze i to było raz w dniu opisania od tamtej pory spokój
wczoraj powtórzyła się ta sytuacja z tym że doszedł kolejny problem świeciła się kontrolka silnika i predkościomierz na zero a samochód jechał ?! po ok 45 minutach odpaliłem samochód i jakby nie było problemu
Admin może przenieść temat do elektryki.... a teraz pytanie na ile jest prawdą że moje problemy mogą sprawiać same przewody a nie ot np ładowanie czy stan aku? wczoraj miałem znów problem z lampką akumulatora immobilajzerem czy wyskakującym check'iem.... coś mnie tknęło i otworzyłem bezpieczniki te w środku ruszyłem puszką i powyżej biegnie jakaś wiązka kabli którą przyciągnołem do Ciebie i o dziwo !! wszystko cyka jak powinno Pytanie: Czy to one które były zbyt "ściśnięte" lub "wciśnięte" robiły awarie?? bo deska była rozkręcana aha i montaż radia był trudny bo panowie jakoś nie mogli radia wsadzić na miejsce
W naszych autkach jest tak ze sa dosc zlosliwe jesli chodzi o elektryke mnie sie czesto przytrafialy takie niespodzianki jak np, nie dzialajace szyby a wszytko bylo przez zasniedziale styki na kostkach.
--------------------- two words to describe myself?adrenailine junkie...