Pompa paliwa E32 M60 >> FORUM
Our Forum

Our Forum



SearchSearch   Users   Registration   Entrance
Today: 03.11.2025 - 14:44:04
Pages:  1  

Pompa paliwa E32 M60

MessageAuthor

Muszę u siebie wymienić i dlatego pytam o jakieś wasze doświadczenia. Oferta wygląda następująco: 1. OEM - ok. 1.500 PLN 2. Bosch - ok. 550 PLN, ale na zdjęciu wygląda nieco inaczej i jest przeznaczony niby do M30B35 3. MaxGear - ok. 280 PLN (całość) lub 150 PLN sam wkład. 4. Używki na allegro Macie jakieś doświadczenia? Pompa powinna mieć chyba jakieś 3,5 Bar, bo taki jest regulator ciśnienia paliwa. Czy pompy w M70 (same te wkłady) mają podobne ciśnienie i wyglądają podobnie? Bo może przełozyłbym z mojego "bordowego kurnika" ~źródło: realoem.com

---------------------

jim m

users




Statistics:
Messages: 274
Registration: 08.28.2002
15.06.24 - 18:00:09
Message # 1
RE: Pompa paliwa E32 M60

tak podpytam tylko czy jakieś szczególne objawy miałeś że wymieniasz czy po prostu umarła?

---------------------
JRK [JRK Studio] http://www.jrkstudio.com http://www.myspace.com/jrkstudio

JRK

users




Statistics:
Messages: 421
Registration: 04.13.2003
15.06.24 - 18:04:26
Message # 2
RE: Pompa paliwa E32 M60

W M70 mają mniejszą wydajność oraz mają mniejszy obwód. Poza tym w M70 ciśnienie na listwie to 3 bary, a w M60 to 3.5 z tego co pamiętam. NIe znaczy, że pompa nie da rady, ale nie łudziłbym się, że te w kurniku po 20+ latach się do czegoś nadają.

---------------------

AndreNY

users




Statistics:
Messages: 73
Registration: 02.18.2003
15.06.24 - 18:12:34
Message # 3
RE: Pompa paliwa E32 M60

Osobiście założył bym te z kurnika, nawet całość tj. obie pompy :)

---------------------
OBD1M52:S52cams:M50intakemanifold:3.38LSD:AAtuning :Eisenmannexhaust:Cosmosintake:Z3steeringrack:Mroa dsterSSK:KoniSA: EibachPro::ReRSM:Xbrace:MillimigliaMM2:Vaders:Alpi ne:Original MARB parts Porsche 1997 993 911: Stock 2003 Mini Cooper S: Superchar

Lactomaniac

users




Statistics:
Messages: 31
Registration: 08.03.2003
15.06.24 - 18:20:10
Message # 4
RE: Pompa paliwa E32 M60

Jak "porzeźbisz" to będzie działać. Miałem chwilowo jakiś chiński zamiennik, to musiałem kombinować czym go owinąć, bo był znacznie mniejszej średnicy niż oryginał. Poza tym okropnie brzęczał i słychać było z kilometra pompę. Mak gajwer moim zdaniem mija się z celem, bo to taki sam badziew jak te pompy po 100 zł z allegro...

---------------------

AaronM3

users




Statistics:
Messages: 34
Registration: 09.22.2002
15.06.24 - 18:24:37
Message # 5
RE: Pompa paliwa E32 M60

Ja mam założone pompy, które wypróbował Shogun. Śmigają jak należy, a też są chińskie. Cały temat tutaj: Wkleiłem temat, żeby podrzucić przykład, że chińczyk też potrafi być dobry, ale nie jest tani, wraz ze wszystkimi opłatami ze stanów troche się uzbiera. Ale biorąc pod uwagę, że mam dwie pompy w M70, łatwiej wydać 600 PLN niż 2k na Bosche. PS. Nie zapomnij o przewodzie wspomagania :)

---------------------

Kyle M

users




Statistics:
Messages: 587
Registration: 02.20.2002
15.06.24 - 18:36:08
Message # 6
RE: Pompa paliwa E32 M60

Pytanie - czy w moim układzie można zastosować pompę paliwa o ciśnieniu wyższym niż 3,5 Bara? Trafiło się na allegro coś i poważnie się nad nią zastanawiam. Czekam też na odpowiedź sprzedawcy dotyczącą wymiarów pompy.

---------------------

Mpty3

users




Statistics:
Messages: 776
Registration: 02.26.2002
15.06.24 - 18:47:38
Message # 7
RE: Pompa paliwa E32 M60

Wydaje mi się, że przy takiej pompie regulator ciśnienia szybko padnie. Ale oczywiście mogę się mylić.

---------------------
hacker:

SeRg M

users




Statistics:
Messages: 174
Registration: 04.11.2001
15.06.24 - 18:55:12
Message # 8
RE: Pompa paliwa E32 M60
Składane lusterka do CRF 1000 : Previous topicNext topic: weird resizing trouble
Pages:  1  

Message
Name
Message

Click on the dot next to the name to address the participant

           
   
The administrator has prohibited guests from replying to messages! To register, follow the link: register


Participants