Stan jest ok. Wspominali coś o remoncie silnika ale nie wiem czy mnie nie naciągają
--------------------- Current Rides: 2011 335d MSport 2008 M3 Vert My Ride History 1999 328is Lease Return :-) 2002 325ci AA Supercharged SOLD 2003 330i ZHP SOLD 1997 M3 Sedan SOLD 2006 Misubishi Lancer Evolution IX SE SOLD 2011 128i MSport (Onesie!) TOTALED after 1k mile
mogą być uszczelniacze zaworowe do wymiany- jak ze spalaniem oleju? uszczelniacze są tanie (po kilka złotych za sztukę)- wymiana podobno dla mechanika znającego się na rzeczy nie sprawi większych problemów- ale nie robiłem tego- więc mówię co tu przeczytałem i usłyszałem od kolegów.
podsumowując :satan: : jeżeli nie chla oleju jak głupi to darować sobie zabawy - jeżeli oleju ubywa to robić uszczelniacze i pewnie już będzie katalizator do wymiany bo go olej załatwi...
Mam jedno pytanie, co to za przegląd ze zaglądali do kolektora????? Nie przejmuj się ty bo to raczej normalny objaw przy LPG, ew sprawdz układ odpowietrzenia skrzyni korbowej silnika.
No czekaj, ale olej na dnie kolektora dolotowego to raczej nie kwestia nieszczelnych uszczelniaczy zaworów? Może faktycznie idzie przez odpowietrzenie skrzyni korbowej? Przegląd w EMTI, hmm... A co się na ten przegląd składa? :)