Our Forum

Our Forum



SearchSearch   Users   Registration   Entrance
Today: 18.12.2025 - 09:49:46
Pages:  1  

Prośba o analizę logów

MessageAuthor

Oryginalnie napisane przez dan701




xicethugx

users


Statistics:
Messages: 21
Registration: 03.19.2003
07.11.25 - 14:32:59
Message # 1
RE: Prośba o analizę logów

Mój samochód to Audi A3 1.9TDI 110KM AHF. Mam prośbę o analizę i wypowiedź na temat logów. Nie jestem specjalistą od VAG-a, dlatego wszelkie wskazówki i porady mile widziane. Ze zrobieniem nowych logów na inny sposób nie będzie problem. Wykonałem dwa pomiary: Statyczny na rozgrzanym silniku: !!!!Poprawiłem link do pliku statycznego!!! DYNAMICZNY zmierzony na ciepłym silniku, pełne przyspieszenie na trzecim biegu:


---------------------
SOLD - 1995 M3 -- Dakar Yellow, RMS Stage 1 Supercharger, AA Exhaust, Bilsteins, Fikse wheels, UUC strut bar, etc.

Jim//M3

users


Statistics:
Messages: 66
Registration: 02.27.2001
07.11.25 - 14:44:05
Message # 2
RE: Prośba o analizę logów

Przepływka ok, Turbinka ok (nie przycina się) i nie przeładowuje, o reszcie się nie wypowiem.




Craig Day

users


Statistics:
Messages: 18
Registration: 03.02.2003
07.11.25 - 14:51:46
Message # 3
RE: Prośba o analizę logów

Dzieje Ci się coś z autem czy tylko pytasz dla zasady ?? Logi dynamiczne OK, a statycznych nie widzę, otwiera mi się małe okno.


---------------------
1998 E38 740ia Arctic Silver & O=00=O 75 e10 2002 (Honolulu)

toropoki

users


Statistics:
Messages: 922
Registration: 05.17.2003
07.11.25 - 14:59:56
Message # 4
RE: Prośba o analizę logów

chłopaki ile moze mniej wiecej kosztowac podpiecie pod kompa




Greek535

users


Statistics:
Messages: 14
Registration: 10.14.2003
07.11.25 - 15:11:17
Message # 5
RE: Prośba o analizę logów

Jak chodzi o VAG'a to chlopaki na spocie podepna pewnie za free.


---------------------
___________________ Paul E '11 AW 135i ; Sold: '99 White M3 81k mi; Dinan SC kit, 6"/3.48" sc pulleys, Aftercooler: 10.5 psi-367 SAE rwhp/304 rwftlbs @80 degrees ambient (still with OBDII manifold & stock cats); DynoTuning by Nick G (techniquetuning.

paul e

users


Statistics:
Messages: 13,006
Registration: 03.04.2002
07.11.25 - 15:20:09
Message # 6
RE: Prośba o analizę logów

Pytam, bo niedawno kupiłem samochód i chcę się dowiedzieć czy wszystko OK. !!!Poprawiłem link do loga statycznego!!! nowy link do pliku txt: Dodatkowo wykryłem jeszcze te błędy: Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8L0 862 257 L Component: ZV-Pumpe D05 Coding: 00000 Shop #: WSC 06313 2 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 00991 - Interior Lights 28-00 - Short to B+ Domyślam się, że chodzi o centralny zamek i oświetlenie czegoś. Dodam tylko, że centralny działa z pilota i z kluczyka. Dzięki za wszystkie posty (te jeszcze nie napisane też). Jeśli chodzi o podpięcie do kompa to w Olsztynie komercyjny koszt to ok. 100 zł. Taniej będzie kupić kabel na allegro i znaleźć program. Podłączenie i zrobienie logów to żadna filozofia, trudniej już z ich interpretacją. Pozdrawiam




Sticky

users


Statistics:
Messages: 2,089
Registration: 03.27.2002
07.11.25 - 15:28:45
Message # 7
RE: Prośba o analizę logów

Cytuj: Oryginalnie napisane przez dan701 Pytam, bo niedawno kupiłem samochód i chcę się dowiedzieć czy wszystko OK. !!!Poprawiłem link do loga statycznego!!! nowy link do pliku txt: Dodatkowo wykryłem jeszcze te błędy: Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8L0 862 257 L Component: ZV-Pumpe D05 Coding: 00000 Shop #: WSC 06313 2 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 00991 - Interior Lights 28-00 - Short to B+ Domyślam się, że chodzi o centralny zamek i oświetlenie czegoś. Dodam tylko, że centralny działa z pilota i z kluczyka. Dzięki za wszystkie posty (te jeszcze nie napisane też). Jeśli chodzi o podpięcie do kompa to w Olsztynie komercyjny koszt to ok. 100 zł. Taniej będzie kupić kabel na allegro i znaleźć program. Podłączenie i zrobienie logów to żadna filozofia, trudniej już z ich interpretacją. Pozdrawiam Ten pierwszy to mowi o tym ze zdarzylo sie tak ze drzwi na przyklad mogly byc niedomkniete i centralny probowal zamknac te drzwi ale nie byl w stanie przez kilknascie sekund, a drugi chyba o zwarciu w instalacji oswietlenia wewnatrz autka. Pierwszy bez problemu vagiem usuniesz, co do drugiego to sobie poszukaj dokladniejeszego info na forum




megatron

users


Statistics:
Messages: 2,235
Registration: 03.13.2003
07.11.25 - 15:35:26
Message # 8
RE: Prośba o analizę logów
Выбор фактуры потолка : Previous topicNext topic: Vote "YES" for PC RTAS
Pages:  1  

Message
Name
Message

Click on the dot next to the name to address the participant

           
   
The administrator has prohibited guests from replying to messages! To register, follow the link: register


Participants